Ramowy rozkład dnia

          7:00 – 8:55

  • schodzenie się dzieci
  • zabawy swobodne
  • zajęcia wspomagające prowadzone przez nauczyciela
  • dodatkowe działania edukacyjne dla dzieci z deficytami oraz dla dzieci z uzdolnieniami
  • przygotowanie pomocy do zajęć i zabaw wspólnie dziećmi
  • zabawy organizowane przez nauczyciela integrujące, rozwijające ciekawość, aktywność i samodzielność dzieci
  • ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe
    8:55 – 9:30
  • zabiegi higieniczne, przygotowanie do śniadania, śniadanie
    9:30 – 10.00
  • zajęcia edukacyjno-wychowawcze organizowane, kierowane lub inspirowane przez nauczyciela z rożnymi formami aktywności dzieci
    10:00 – 10:45
  • zabawy dowolne podejmowane przez dzieci
    10:45 – 11:50
  • pobyt w ogrodzie, gry i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, spacery, wycieczki
    11:50 – 12.30
  • przygotowanie do obiadu, obiad
    12:30 – 14:30
  • – w gr I, II, III – odpoczynek
  • gr IV – VIII – czas relaksu – wyciszenie dzieci za pomocą różnych technik relaksacyjnych:
    terapia bajką, czytanie opowiadań, baśni z morałem, elementy muzykoterapii, słuchanie utworów muzycznych,
  • czynności samoobsługowe (rozbieranie się i ubieranie)
  • zabawa ruchowa
    14:30 – 15:00:
  • podwieczorek
    15:00 – 17:00
  • zabawy swobodne podejmowane w kącikach zainteresowań lub w ogrodzie
  • zajęcia wspomagające prowadzone przez nauczyciela
  • rozchodzenie się dzieci