7:00 – 8:55
- schodzenie się dzieci
- zabawy swobodne
- zajęcia wspomagające prowadzone przez nauczyciela
- dodatkowe działania edukacyjne dla dzieci z deficytami oraz dla dzieci z uzdolnieniami
- przygotowanie pomocy do zajęć i zabaw wspólnie dziećmi
- zabawy organizowane przez nauczyciela integrujące, rozwijające ciekawość, aktywność i samodzielność dzieci
- ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe
8:55 – 9:30 - zabiegi higieniczne, przygotowanie do śniadania, śniadanie
9:30 – 10.00 - zajęcia edukacyjno-wychowawcze organizowane, kierowane lub inspirowane przez nauczyciela z rożnymi formami aktywności dzieci
10:00 – 10:45 - zabawy dowolne podejmowane przez dzieci
10:45 – 11:50 - pobyt w ogrodzie, gry i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, spacery, wycieczki
11:50 – 12.30 - przygotowanie do obiadu, obiad
12:30 – 14:30 - – w gr I, II, III – odpoczynek
- gr IV – VIII – czas relaksu – wyciszenie dzieci za pomocą różnych technik relaksacyjnych:
terapia bajką, czytanie opowiadań, baśni z morałem, elementy muzykoterapii, słuchanie utworów muzycznych, - czynności samoobsługowe (rozbieranie się i ubieranie)
- zabawa ruchowa
14:30 – 15:00: - podwieczorek
15:00 – 17:00 - zabawy swobodne podejmowane w kącikach zainteresowań lub w ogrodzie
- zajęcia wspomagające prowadzone przez nauczyciela
- rozchodzenie się dzieci